سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و اشعث پسر قیس را که فرزندش مرده بود چنین تعزیت فرمود : ] اشعث اگر بر پسرت اندوهگینى ، سزاوارى به خاطر پیوندى که با او دارى ، و اگر شکیبا باشى هر مصیبت را نزد خدا پاداشى است . اشعث اگر شکیبایى پیش گیرى حکم خدا بر تو رفته است و مزد دارى ، و اگر بى تابى کنى تقدیر الهى بر تو جارى است و گناهکارى . پسرت تو را شاد مى‏داشت و براى تو بلا بود و آزمایش ، و تو را اندوهگین ساخت و آن پاداش است و آمرزش . [نهج البلاغه]

ازدواج آگاهانه، همین و بس


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منشور اصولگرایی باید ها و نباید های اصولگرایی است و مشخص می کند چه کسی اصولگرا بوده و چه کسی اصولگرا نیست.
به گزارش مهر محمد رضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اجلاس دبیران استانهای سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحلیل های مختلف در خصوص آرایش سیاسی کشور در انتخابات آینده اظهار داشت: برخی معتقدند جریان دوم خرداد تمام است و در انتخابات آینده جریانی به این عنوان وجود نخواهد داشت.

وی افزود: ما معتقدیم اگر چه این جریان با حمایت کم و بیش از فتنه طومار خود را در هم پیچیدند اما تفکر اصلاح آنان همچنان در جامعه حضور دارد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه از رقبای اصولگرایی که درون نظام بوده و به قانون اساسی پایبند باشند استقبال می کنیم تصریح کرد: متاسفانه تفکر اصلاح طلبی در برخی مواقع مخالفت با نظام و حتی زیر سوال بردن ایدئولوژی و اسلامی بودن نظام را در دستور کار خود داشته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی نظامی اسلامی، مکتبی است که بر اساس جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته و امیدواریم پرچم این نظام را به امام زمان(عج) تحویل دهیم.

باهنر تاکید کرد: رقبای اصولگرا در اولین کار باید خود را باز تعریف کرده و تکلیف خود را با جریان و سران فتنه روشن کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی نیز دامنه وسیعی دارد که برخی با تند روی و پرخاش خود را اصولگرا می دانند و عده ای نیز که می خواهند مکتب ایرانی را جایگزین مکتب اسلام کنند نیز خود را اصولگرا می دانند که باید اصولگرایی تعریف می شد که منشور اصولگرایی که توسط جامعتین تدوین شد.

وی افزود: افتخار ما این بوده است ر حرکت های سیاسی خود را با روحانیت اصیل تنظیم کرده و در عمل نشان داده ایم که افتخارمان به تبعیت از روحانیت است.
باهنر با تاکید بر اینکه ولایت فقیه تبلور مرجعیت،شریعت و روحانیت است بیان داشت: اگر از ولایت,مرجعیت،شریعت و روحانیت را بگیریم چیزی برای ولایت نمی ماند،کسانی که به بهانه دفاع از ولایت با روحانیت و مرجعیت مشکل دارند آنها را محکوم می کنیم.

وی در خصوص فتنه آینده اظهار داشت: فتنه آینده که در حال اوج گیری است فتنه ای است که می خواهد از درون اصولگرایی درآید و بگوید اصولگرا است اما حوزه های علمیه و شریعت را قبول ندارد. این فتنه عظیم در حال شکل گیری است،بیان مکتب ایرانی و تفکر لیبرال در مسائل فرهنگی در همین راستا است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منشور اصولگرایی باید ها و نباید های اصولگرایی است و مشخص می کند چه کسی اصولگرا بوده و چه کسی اصولگرا نیست.

باهنر با تاکید بر اینکه وحدت اصولگرایان را تحت سایه جامعتین قبول داریم گفت: ما اصولگرایی با حفظ اصول و با سیاست راهبردی جذب حداکثری و دفع حد اقلی و بر اساس منشور اصولگرایی را قبول داریم و هرچه دایره اصولگرایی بر این اساس گسترده تر باشد بهتر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را انجام خواهیم داد که اصولگرایان زیر چتر جامعتین به وحدت برسند.
منبع : جهان نیوز



میم شین ::: پنج شنبه 89/12/26::: ساعت 11:6 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 23
کل بازدید :213665
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
سیب سرخ
دیار عاشقان
.عاشق خدا .
بلوچستان
►▌ استان قدس ▌ ◄
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
****شهرستان بجنورد****
صراط مستقیم
*نهانخانه جان*
@@@گل گندم@@@
منادی معرفت
پیامنمای جامع
یادداشتهای فانوس
مرام و معرفت
سربازی در مسیر
برادران شهید هاشمی
یامهدی
دل نوشته
ترخون
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
حق من حجاب
عمارمیاندواب
نت سرای الماس
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
داستان سرا
Tarranome Ziba
منتظران شهادت
مثلث یک ضلعی
کانون فرهنگی شهید چمران شیخ طوسی اصفهان
رویابین
دوستانه
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
منتظران مهدی(عج)
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
mehrabani
ღღدخــــتــــــرصــــورتـــــیღღ
ماه مهربان من
تجربه های مربی کوچک
ღ♥ღ من و تو ღ♥ღ
بر و بچه های ارزشی
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
جالب انگیزناک
مطلع مهرورزی ومحبت
پایگاه شهید کریم مینا سرشت
* امام مبین *
فکر نو مساوی پیشرفت
روزه
حاج آقا مسئلةٌ
یکی بود هنوزهم هست
صحیفه
اسلام یعنی تسلیم
شهادت
گرداب
روستای جندابه
کیستی ما ( وبلاگ وحید یامین پور )
هفته نامه 9 دی
کلام نور
9 دی 88
دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی
امام صدر نیوز
سایت موسسه فرهنگی شهید آوینی
جام نیوز
伊斯兰教 什叶派 ఠ
هر از گاهی یک مکس کوتاه ...
پایگاه خبری تحلیلی زنان پرس
آموزش تست زدن کنکور
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<