سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آنچه دانستید عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]

ازدواج آگاهانه، همین و بس


 

سلام حاج آقا 

خدا قوت 

یه سوال داشتم از خدمتتون 

چقدر نظر گذاشتن برای مطالبتون سخته

آخرم نفهمیدم چجوری نظر بذارم

یه پسر عمو دارم هم سن خودم. اونها توی شهرستانن و ما تهران. درمورد مسائل بیشتر سیاسی با هم چت میکنیم

ئو یا سه سالی هست که حرفاش یه جوری بود البته از قبلشم رفتاراش. تا اینکه با ایمیل ازم خواستگاری کرد.به قول خودش 7 سال یا بیشتر به من علاقه داشته.

خب من گفتم باید همدیگر و بشناسیم. به دلایلی که به درازا میکشه نه من فعلا میتونم این مسئله رو به خانوادم بگم نه اون. با هم چند بار درمورد شرایطمون با هم صحبت کردیم.

ولی هرچی باشه حضوری یه چیز دیگه ست. من خودم اینطور حرف زدنو دوست ندارم. تازه بخاطر کارش خیلی وقتا نیست. این باعث شده خیلی حرفامون به درازا بکشه. اون منو دوست داره ولی من نمیدونم. میترسم از این بیشتر طول بکشه. اصلا میترسم اگه یه وقت نخواستمش بهش نه بگم. شکست روحی میخوره. نمیدونم از خواستگار فراری شدم. همش فکر میکنم چون اون منو میخواد منم یه دینی نسبت بهش دارم و اون اینه که تا جواب خواستگاریشو ندم به کس دیگه ای فکر نکنم. ولی چه کنم که این امر طولانی شده و تا حالا بی نتیجه. خواهش میکنم راهنماییم کنید.

لطف زیادی بهم میکنید اگه به ایمیلم ارسال کنید

.

.

.

.

.

.

باسمه تعالی

سلام خواهر خوبم

از حسن اعتمادتون تشکر می کنم

بدون مقدمه و حاشیه اضافی

اگر احتمال می دهید که شرایط به نحوی است که امکان ازدواج شما دو نفر وجود دارد از او بخواهید صداقت خود را با خواستگاری رسمی شما از پدر مادرتون اعلام نماید و سپس جریان را به روال عادی و طبیعی که در هر ازدواجی هست بیندازید و ارتباط غیر رسمی را خاتمه دهید .

اگر راضی به اعلام رسمی نشدند بدونید که در اعلام عشقشون به شما دروغ می گویند یا اینکه به قول قدیمی ها جربزه یک مرد را ندارند و شایسته همسری با شما را ندارند .

ضمنا سن شما روبه بالا رفتن است و شایسته نیست خود را مشغول به این مسایل حاشیه ای نمایید، دختر خاله و پسر خاله ای را سراغ دارم که در موقعیت شما بودند و دختر خانم تمام خواستگارهای خوب خود را رد می کرد در انتها هم ازدواجشون سر نگرفت و الان هر دوشون پشیمون هستند و از زندگی جدیدشون هم با همسرانشون راضی به نظر نمی رسند .



میم شین ::: سه شنبه 90/6/15::: ساعت 12:54 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 6
کل بازدید :212558
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
دیار عاشقان
سیب سرخ
.عاشق خدا .
بلوچستان
►▌ استان قدس ▌ ◄
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
****شهرستان بجنورد****
صراط مستقیم
*نهانخانه جان*
@@@گل گندم@@@
منادی معرفت
پیامنمای جامع
یادداشتهای فانوس
مرام و معرفت
سربازی در مسیر
برادران شهید هاشمی
یامهدی
دل نوشته
ترخون
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
خادمین حضرت فاطمه سلام الله علیها ،جیرفت
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
حق من حجاب
عمارمیاندواب
نت سرای الماس
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
داستان سرا
Tarranome Ziba
منتظران شهادت
مثلث یک ضلعی
کانون فرهنگی شهید چمران شیخ طوسی اصفهان
رویابین
دوستانه
هرچه می خواهد دل تنگم میذارم
منتظران مهدی(عج)
شَبـَــــــــــــــکَة المِشـــــــــــــکاة الإسلامیــــــــــة
mehrabani
ღღدخــــتــــــرصــــورتـــــیღღ
ماه مهربان من
تجربه های مربی کوچک
ღ♥ღ من و تو ღ♥ღ
بر و بچه های ارزشی
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
حفاظ
جالب انگیزناک
مطلع مهرورزی ومحبت
پایگاه شهید کریم مینا سرشت
* امام مبین *
فکر نو مساوی پیشرفت
روزه
حاج آقا مسئلةٌ
یکی بود هنوزهم هست
صحیفه
اسلام یعنی تسلیم
شهادت
گرداب
روستای جندابه
کیستی ما ( وبلاگ وحید یامین پور )
هفته نامه 9 دی
کلام نور
9 دی 88
دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی
امام صدر نیوز
سایت موسسه فرهنگی شهید آوینی
جام نیوز
伊斯兰教 什叶派 ఠ
هر از گاهی یک مکس کوتاه ...
پایگاه خبری تحلیلی زنان پرس
آموزش تست زدن کنکور
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<